marți, 31 mai 2011

Dac-aș putea...


Am plâns atâta-n viața mea,
încât dacă s-ar găsi vreunul
să-mi adune lacrimile,
ar putea să-mi spele păcatele de zece ori.
Am pierdut atâta timp,
încât dacă mi l-ar aduna cineva,
aș putea să mai trăiesc o viață.
Am uitat atâtea lucruri frumoase,
încât dacă mi le-aș aminti pe toate,
aș fi de zece ori mai fericită acum.
Am scris și-am tăiat de-atâtea ori
litere și fraze proaspăt construite,
încât dacă mi le-ar fi recuperat cineva,
aș fi putut publica vreo două volume.
Am tăcut și-am rătăcit atâtea cuvinte,
încât dacă cineva mi le-ar regăsi,
ți-aș putea spune ce vrei s-auzi.
Te-am pierdut de-atâtea ori
încât dacă te-aș căuta,
aș putea
să-mi spăl păcatele de zece ori,
să mai trăiesc o viață,
să fiu de zece ori mai fericită,
să public vreo două volume,
să-ți spun ce vrei s-auzi.

4 comentarii:

  1. frumos. foarte bine spus despre timp :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo da :) păcat că e chiar așa în realitate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. pacat ca lumea doar constata ca e pacat

    RăspundețiȘtergere
  4. ei da :) după ce citești, vreo 10-15 minute te gândești că nu mai faci așa :))) păcate că trece :P

    RăspundețiȘtergere