marți, 12 octombrie 2010

O nouă zi...





Sunt dimineţi când mă trezesc cu dorinţa de a cuceri lumea. Sunt zile când îmi vine să răstorn munţii şi să schimb norii din loc. Sunt seri când sunt sigură că mâine va fi mai bine.

Sunt zile când mă simt invadată de o energie de nestăpânit. Sunt zile când am puterea să zâmbesc fără motiv. Sunt zile când nimeni nu mă poate întrista. Sunt zile când mă redescopăr. Sunt zile când îmi par mai puternică, mai sigură, mai frumoasă. Sunt zile când sunt programată să fac numai fapte bune. Sunt zile când mă reinventez. Sunt zile când mă simt importantă. Sunt zile când înţeleg că pot mai mult. Sunt zile când chiar vreau mai mult. Sunt zile când am încredere că voi ajunge departe. Sunt zile când găsesc putere să iubesc. Sunt zile când nu mă tem de nimic. Sunt zile în care eu fac regulile. Sunt zile în care sunt fericită.

Azi e o astfel de zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu