vineri, 8 octombrie 2010

Aştept să pleci, ca să vii


Încă te mai aştept.
Nu te preface surprins,
ştiu, a trecut mult,
îmi bate iar inima-n piept.
Timpul şi depărtarea.
Vinovaţii.
Te-am uitat într-o altă veşnicie,
clipa pe care-o trăiesc
e o nebunie.
Privesc acum în faţă...
ah, nu te-am întrebat,
tu mă iubeşti pe viaţă?
Spune-mi că nu.
Nu mi-ar plăcea
să mă încătuşez
azi pentru totdeauna,
vieţi am o mie, dar eu...
Eu sunt doar una.
Nu mă iubi.
Nu am o eternitate
să-ţi ofer.
Sper c-ai plecat.
să te întorci!
încă mai sper...

4 comentarii:

  1. sooo nice :) iubesc poeziile tale ;) si pe tine :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. merci :) si eu pe tine :)
    apuca-te de sccris, ca sa mai am ce iubi...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu am atita talent la scris... tu esti maestra a rimei si a scrisului, asa k eu nici nu vreau sa incerc sa fiu o umbra ;) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. fiecare are stilul lui... mare e grădina Domnului... încapi şi tu :)))

    RăspundețiȘtergere